МЕТРО отбелязва успешния край на кампанията "Гастрономически пътеводител" с коктейл-брънч в МЕТРО Академия, организиран в чест на всички участници, впуснали се в приключението. На церемонията бяха връчени награди (ваучери за пазаруване в МЕТРО) за най-високо оценен от публиката ресторант, най-посещаван ресторант и METRO Chef ресторант. И големите победители са:
- Ресторант "Щастливеца", гр. Велико Търново - METRO Chef ресторант
- Ресторант "Cichetti & Vino", гр. София - най-посещаван ресторант
- Ресторант "Pasta Station GIGLI", гр. Варна - най-високо оценен ресторант в кампанията
-
През целия месец октомври, МЕТРО и МЕТРО Академия обединиха усилията си заедно с ресторантьори и известни личности, за да представят на широката публика разнообразието на три кулинарни стила: българска, италианска кухня и street food. Над 100 ресторанта от всички краища на страната се включиха в едно пътешествие из световната кулинария, всеки със своя уникална интерпретация на традиционни и модерни ястия.
Българската кухня оживява на трапезите, където всеки нов вкус носи усещането за връзката с нещо по-голямо — с традициите, които продължават да живеят, предавани от поколение на поколение. Италианската кухня пленява сетивата с тънки пици, покрити с разтопена моцарела и пикантно пеперони, пренасяйки посетителите в сърцето на Тоскана с всяка хапка. А street food културата пренася участниците из оживената атмосфера на градските пазари, където сочни меса и пикантни сосове създават неочаквани вкусови изненади. Три кухни, три свята — и едно гастрономическо изживяване, което превърна октомври в празник на вкусовете.
Десетки известни личности - любители и професионални готвачи, станаха част от кампанията, споделяйки своите впечатления в социалните мрежи. Техните споделени истории отразиха духа на "Гастрономически пътеводител" и вдъхновиха последователите им да се впуснат в кулинарното приключение. След месец, изпълнен с вкусове, аромати и вълнуващи срещи, кампанията отбеляза огромен интерес от клиенти и гастрономи от цяла България с близо 700 посещения, регистрирани чрез онлайн анкета от платформата.
Кампанията демонстрира не само високите стандарти в българската кулинарна сцена, но и силата на МЕТРО Академия да вдъхновява ресторантьорите към иновации и изключително обслужване. За това говорят и стотиците отзиви на клиентите на ресторантите, пропътували от Балкана до Тоскана, та чак зад "Океана".
Този финален коктейл не е просто краят на кампанията, а началото на нови приятелства и партньорства, които ще поддържат жив духа на гастрономията и ще продължат да обогатяват кулинарната култура в България - мисията, на която ние от МЕТРО Академия сме посветени вече повече от десетилетие.